اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: همه برای میزبانی از زائران رضوی آماده شویم | شهروندان هر خانه را یک زائرسرا کنند

  • کد خبر: ۱۲۵۸۴۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
شهردار مشهد مقدس: همه برای میزبانی از زائران رضوی آماده شویم | شهروندان هر خانه را یک زائرسرا کنند
سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس گفت: هر خانه را یک زائرسرا کنید، چرا که در هیچ حالت دیگر شرایط برای اسکان زائران فراهم نخواهد شد. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرفیت مشهد به اندازه خیل عظیم مشتاقانی که مشرف می‌شوند نیست.

گروه مشهد | شهرآرانیوز - سید عبدالله ارجائی در مانور خدمت دهه پایانی ماه صفر که در پایانه مسافربری مشهد برگزار شد، عنوان کرد: امروز وحدت خوبی در سطح استان و ملی برای خدمت به زائران امام رضا (ع) در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: شهرداری مشهد در این فضای همدای محدودیتی برای خود متصور نیست. درست است که وظیفه ذاتی ما مسائل و مدیریت شهری است، اما در هر زیرساختی که دولت صلاح بداند کمک خواهیم کرد.

شهردار مشهد مقدس گفت: خط قرمز ما خدمت رسانی به زائر امام هشتم است و وظیفه ما ایجاب می‌کند تا آسایش تمام مردم را فراهم کرده و با ۳۰ هزار مستخدم امام رضا (ع) خدمت رسانی کنیم.

ارجائی بیان کرد: هر خانه را یک زائرسرا کنید، چرا که در هیچ حالت دیگر شرایط برای اسکان زائران فراهم نخواهد شد. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرفیت مشهد به اندازه خیل عظیم مشتاقانی که مشرف می‌شوند نیست. به همه همشهریان عزیزم، مشهدی‌های بزرگوار، همسایه‌های آقا عرض می‌کنم آقا میهمان دارند؛ خیلی زیاد هم میهمان دارند. لطفا هرخانه را یک زائرسرا کنید.

وی گفت: در اکثر عرصه‌ها بدون حضور مردم ظرفیت استان و مشهد کافی نخواهد بود. از تمام تشکل‌های فرهنگی، نخبگان اجتماعی و تمام اقشار مردم خواهش می‌کنم به میدان بیایند و آبروداری کنند. امام رضا(ع) در شهر ما نباید غریب بماند و مشهدی‌ها باید ثابت کنند که امام رضا(ع) در مشهد غریب نیست. چالش های این حوزه تنها با مشارکت مردمی برطرف می‌شود.

حسن منصوریان نیز در این مانور خدمت اظهار کرد: فقط درصد قلیلی از مردم دنیا توفیق خدمت به زائران امام رضا‌(ع) را دارند. آنکه جارو در دست دارد و زیر پای زائران امام رضا(ع) را جارو می‌کند با تمام وجود و جایگاه خودش زیر پای علی‌بن موسی‌الرضا را جارو می‌کند. شما پاکبان‌ها خدمتی را پذیرفتید که شأن، جایگاه و نفسانی در کار نیست، خداوند نیز دنیا و هم آخرت را برای شما آماده کرده است و شما به این افتخار نائل شده‌اید.

وی افزود: حرم امام رضا(ع) یک اندرونی دارد که مخصوص اهل بیت و خانواده است و یک فضای بیرونی که مخصوص مهمانان‌ها و تجمع‌ها است. اندرونی امام رضا(ع) متولی و خادمانی دارد و حیاط خانه امام رضا (ع) برای شما است. فکر نکنید چون لباس شما مشکی نیست و کت بلندی ندارید، خادم نیستید.

منصوریان ادامه داد: شاکر باشید که از چند میلیارد نفر خداوند شما را آورده و به این جایگاه رسانده است. شما یا پدر و مادرهایی دارید که برای شما دعا کرده‌اند و نان حلال به شما داده‌اند یا کار خیری خودتان انجام دادید و فردی برای شما دعا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->