پلمب یک واحد عرضه قلیان در بولوار پیروزی مشهد (دوم مرداد ۱۴۰۳) حضور استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد | طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایرنشینان در کمیته فنی استان + تصاویر تامین منابع مالی اوراق مشارکت در دستور کار شهرداری مشهدمقدس افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون اقتصادی شهرداری مشهدمقدس با مدیران بانک رسالت تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهدمقدس ۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان‌رضوی جامانده است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان تلاش شهرداری مشهد برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها | تجهیزات خدمات شهری به‌روزرسانی می‌شود اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار درباره شیوع «سالک» در حاشیه شهر مشهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد آغاز مطالعات ایجاد شهرک متمرکز ضایعاتی‌ها در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: همه برای میزبانی از زائران رضوی آماده شویم | شهروندان هر خانه را یک زائرسرا کنند

  • کد خبر: ۱۲۵۸۴۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
شهردار مشهد مقدس: همه برای میزبانی از زائران رضوی آماده شویم | شهروندان هر خانه را یک زائرسرا کنند
سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس گفت: هر خانه را یک زائرسرا کنید، چرا که در هیچ حالت دیگر شرایط برای اسکان زائران فراهم نخواهد شد. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرفیت مشهد به اندازه خیل عظیم مشتاقانی که مشرف می‌شوند نیست.

گروه مشهد | شهرآرانیوز - سید عبدالله ارجائی در مانور خدمت دهه پایانی ماه صفر که در پایانه مسافربری مشهد برگزار شد، عنوان کرد: امروز وحدت خوبی در سطح استان و ملی برای خدمت به زائران امام رضا (ع) در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: شهرداری مشهد در این فضای همدای محدودیتی برای خود متصور نیست. درست است که وظیفه ذاتی ما مسائل و مدیریت شهری است، اما در هر زیرساختی که دولت صلاح بداند کمک خواهیم کرد.

شهردار مشهد مقدس گفت: خط قرمز ما خدمت رسانی به زائر امام هشتم است و وظیفه ما ایجاب می‌کند تا آسایش تمام مردم را فراهم کرده و با ۳۰ هزار مستخدم امام رضا (ع) خدمت رسانی کنیم.

ارجائی بیان کرد: هر خانه را یک زائرسرا کنید، چرا که در هیچ حالت دیگر شرایط برای اسکان زائران فراهم نخواهد شد. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرفیت مشهد به اندازه خیل عظیم مشتاقانی که مشرف می‌شوند نیست. به همه همشهریان عزیزم، مشهدی‌های بزرگوار، همسایه‌های آقا عرض می‌کنم آقا میهمان دارند؛ خیلی زیاد هم میهمان دارند. لطفا هرخانه را یک زائرسرا کنید.

وی گفت: در اکثر عرصه‌ها بدون حضور مردم ظرفیت استان و مشهد کافی نخواهد بود. از تمام تشکل‌های فرهنگی، نخبگان اجتماعی و تمام اقشار مردم خواهش می‌کنم به میدان بیایند و آبروداری کنند. امام رضا(ع) در شهر ما نباید غریب بماند و مشهدی‌ها باید ثابت کنند که امام رضا(ع) در مشهد غریب نیست. چالش های این حوزه تنها با مشارکت مردمی برطرف می‌شود.

حسن منصوریان نیز در این مانور خدمت اظهار کرد: فقط درصد قلیلی از مردم دنیا توفیق خدمت به زائران امام رضا‌(ع) را دارند. آنکه جارو در دست دارد و زیر پای زائران امام رضا(ع) را جارو می‌کند با تمام وجود و جایگاه خودش زیر پای علی‌بن موسی‌الرضا را جارو می‌کند. شما پاکبان‌ها خدمتی را پذیرفتید که شأن، جایگاه و نفسانی در کار نیست، خداوند نیز دنیا و هم آخرت را برای شما آماده کرده است و شما به این افتخار نائل شده‌اید.

وی افزود: حرم امام رضا(ع) یک اندرونی دارد که مخصوص اهل بیت و خانواده است و یک فضای بیرونی که مخصوص مهمانان‌ها و تجمع‌ها است. اندرونی امام رضا(ع) متولی و خادمانی دارد و حیاط خانه امام رضا (ع) برای شما است. فکر نکنید چون لباس شما مشکی نیست و کت بلندی ندارید، خادم نیستید.

منصوریان ادامه داد: شاکر باشید که از چند میلیارد نفر خداوند شما را آورده و به این جایگاه رسانده است. شما یا پدر و مادرهایی دارید که برای شما دعا کرده‌اند و نان حلال به شما داده‌اند یا کار خیری خودتان انجام دادید و فردی برای شما دعا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->